Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

Je contactgegevens aanpassen gaat heel makkelijk via MijnDELTA.

  • Log in in MijnDELTA
  • Klik op Mijn gegevens
  • Klik op Wijzig ... bij de te wijzigen gegevens
  • Wijzig uw gegevens
  • Klik op Aanpassingen opslaan



Hyperlinks 
Inloggen MijnDELTA
Het plaatsen van een nieuwe energie-aansluiting met een gas- of elektriciteitsmeter is werk voor professionals. Datzelfde geldt voor het weghalen, verplaatsen of wijzigen van een aansluiting. Je regelt dit allemaal via de website mijnaansluiting.nl. Je aanvraag wordt dan automatisch doorgestuurd naar de regionale netbeheerder.

Een leveringsovereenkomst met DELTA starten
Laat je een aansluiting voor elektriciteit en gas plaatsen, dan mag je zelf een energieleverancier kiezen. Kies je voor DELTA Energie, neem dan contact met ons op. Je leveringsovereenkomst kan starten zodra de werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Je leveringsovereenkomst met DELTA stoppen
Als je een aansluiting laat weghalen, dan stopt ook onze leveringsovereenkomst. We krijgen hierover een signaal van je netbeheerder.
Bij contracten met een vaste looptijd wordt hiervoor geen opzegvergoeding in rekening gebracht

Bij het verplaatsen van je aansluiting hoef je ons niet op de hoogte te stellen. Er verandert dan immers niks aan onze overeenkomst.

Hyperlinks
Mijnaansluiting.nl
Nee, dat is bij ons niet mogelijk. We hebben vaste incassomomenten voor al onze klanten, dus je kunt niet zelf een datum kiezen.
Steeds meer klanten kiezen voor het gemak van automatische incasso. Wil jij dat ook? Je regelt het eenvoudig zelf in MijnDELTA.


Deze wijziging regelen wij graag persoonlijk met je. Neem telefonisch contact met ons op, dan maken we het snel in orde.
Je mailadres wijzigen is relatief gemakkelijk. Ga als volgt te werk: 
  • Log in op MijnDELTA
  • Klik op Mijn Gegevens
  • Vul je nieuwe e-mailadres in
  • Klik op Wijzigen

Hyperlinks
MijnDELTA

Lukt het niet? Geen probleem. Wij moeten simpelweg even je e-mailadres aanpassen in onze administratie. Neem contact met ons op, dan regel wij het snel voor je.


De einddatum van je energiecontract kun je altijd inzien op MijnDELTA. Daarnaast vind je de einddatum ook op je jaarnota en op de bevestigingsbrief van de overeenkomst.

Hyperlinks
Inloggen MijnDELTA
Als je je keuze voor een bepaald energiecontract wilt wijzigen, dan kan dat. Neem hiervoor telefonisch contact op met ons. Doe dit zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van onze schriftelijke bevestiging.
De gebruikersnaam is een constante waarde van een account, die je niet kunt aanpassen. Als je echt per se een andere gebruikersnaam wilt, moet je het oude account wissen en een geheel nieuw DELTA account aanmaken.

Hyperlinks
DELTA account aanmaken
Je mailadres wijzigen is relatief gemakkelijk. Ga als volgt te werk:

  • Log in op MijnDELTA
  • Klik rechtsboven op je Gebruikersnaam
  • Klik op Beheer je account
  • Klik op Wijzigen achter je e-mailadres
  • Vul je nieuwe e-mailadres is


Jazeker, je mag de looptijd van je contract wijzigen wanneer je wil. Houd er alleen wel rekening mee dat we in sommige situaties een opzegvergoeding berekenen.

Kosteloos de looptijd aanpassen
In de volgende situaties kun je de looptijd van je contract kosteloos wijzigen:
  • Je hebt een contract met een looptijd van 1 of 3 jaar en wil dit in de laatste 3 maanden van de looptijd wijzigen naar een nieuw contract met vaste looptijd 
  • Je hebt een contract met variabele prijzen en wil dit wijzigen naar een nieuw contract

Looptijd aanpassen met opzegvergoeding
Als we de tarieven bepalen voor een 1 of 3-jarig contract gaan we ervan uit dat je ook gedurende de looptijd bij ons blijft. Als je eerder opzegt, brengen we een opzegvergoeding in rekening. Hier vind je de verschillende opzegvergoedingen overzichtelijk op een rij:

Resterende looptijd van de overeenkomstOpzegvergoeding per product
Minder dan 1,5 jaar50 euro
1,5 tot 2 jaar75 euro
2 tot 2,5 jaar100 euro
Meer dan 2,5 jaar125 euro


Jazeker, je mag de looptijd van je contract wijzigen wanneer je wil. Houd er alleen wel rekening mee dat we in sommige situaties een opzegvergoeding berekenen.

Kosteloos de looptijd aanpassen
In de volgende situaties kun je de looptijd van je contract kosteloos wijzigen:
  • Je hebt een contract met een looptijd van 1 of 3 jaar en wil dit in de laatste 3 maanden van de looptijd wijzigen naar een nieuw contract 
  • Je hebt een contract met variabele prijzen en wil dit wijzigen naar een nieuw contract

Looptijd aanpassen met opzegvergoeding
Als we de tarieven bepalen voor een 1 of 3-jarig contract gaan we ervan uit dat je ook gedurende de looptijd bij ons blijft. Als je eerder opzegt, brengen we een opzegvergoeding in rekening. Hier vind je de verschillende opzegvergoedingen overzichtelijk op een rij:

JaarverbruikResterende looptijdOpzegvergoeding (inclusief btw)
0 - 10.000 kWh/0 - 5.000 m30 - 1,5 jaar50 euro per product
0 - 10.000 kWh/0 - 5.000 m31,5 - 2 jaar75 euro per product
0 - 10.000 kWh/0 - 5.000 m32 - 2,5 jaar100 euro per product
0 - 10.000 kWh/0 - 5.000 m32,5 jaar en langer125 euro per product
Meer dan 10.000 kWh en/of 5.000 m3Per jaar15% van de resterende waarde van de overeenkomst